Вітаю Вас Гість
Вівторок
2024-04-23
12:32 PM

Компанія "Браво"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Внутрішня реклама



     Внутрішня реклама - це рекламні матеріали, розміщені всередині будь-яких публічних приміщень. Аудиторію внутрішньої реклами становлять відвідувачі цих приміщень. Внутрішня реклама в останні роки активно розвивається і в Україні. Її привабливість для рекламодавців пояснюється посиленням конкуренції на споживчому ринку.

Переваги внутрішньої реклами:

  • Аудиторією внутрішньої реклами є певні категорії споживачів - відвідувачі магазинів, ресторанів та інших закладів. Вплив на конкретну цільову аудиторію дозволяє багаторазово збільшити ефективність рекламної кампанії. 
  • Ефективний охоплення для внутрішньої реклами в середньому досить високий і наближається до 100%. Причина в тому, що відвідувач перебуває в приміщенні протягом тривалого часу (хвилини або навіть десятки хвилин), і за цей час постери потрапляють йому на очі багато раз. 
  • Величина охоплення аудиторії внутрішньої рекламою може бути легко оцінена, так як середнє число відвідувачів закладу, в якому вона розміщена, відомо. 
  • У внутрішній рекламі не діють (поки ще) обмеження, встановлені законодавством для зовнішньої реклами та реклами в ЗМІ.