Вітаю Вас Гість
Середа
2024-04-24
2:28 PM

Компанія "Браво"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Поклейка вітрин рекламою



     Оформлення вітрин є одним з видів декоративного і дизайнерського оформлення, який може також нести рекламний і інформаційний характер. Поклейка вітрин зазвичай здійснюється за допомогою багатошарової аплікації або ж плівки з нанесеним на неї повноцінним кольоровим друком.

Поклейка вітрин - дуже популярний рекламний метод, вживаний в магазинах, торгових центрах, бутиках, торгових і розважальних комплексах. Дуже часто цей метод зовнішньої реклами застосовується під час проведення акцій, розпродажів і сезонних знижок.

Рекламна інформація, наприклад, напис акції або знижки на вітрині повідомить клієнтів про товари, представлені у Вас, про діючі розпродажі і послужить спонуканням для покупців відвідати Ваш магазин.

Основні плівки, використовувані при оформленні вітрин:

  • 1) Економ-серія (641) - близько 80% усіх вітрин поклеєні цією серією.
  • 2) Вітражна плівка (8300) - ця плівка практично прозора і дуже товста 
  • (використовується украй рідко).
  • 3) Плівка для повнокольорового друку (640) з повнокольоровим друком. 
  • Використовується коли треба, щоб вікно стало таким, що не переглядається 
  • з двох сторін.
  • 4) Перфорована плівка (One way vision) з повнокольоровим друком. 
  • Використовується, коли потрібне, щоб вікно стало таким, 
  • що не переглядається із зовнішнього боку.