Вітаю Вас Гість
Вівторок
2024-04-16
5:22 PM

Компанія "Браво"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Поліетиленові пакети


    Поліетиленові пакети - займають тверді та стійкі позиції на ринку пакувального і переносного матеріалу. Такий простий і практичний предмет побуту, як пакет, надає багато можливостей, і робить наше життя більш комфортним та зручним. Щодня сотні супермаркетів, магазинів, торгових мереж і безліч інших організацій використовують в роботі поліетиленові пакети. Крім свого основного, безпосереднього призначення, пакети виконують ще й функцію рекламного інструменту. Інформація або логотип, надрукований на пакеті, ефективний і економічний спосіб просування продукції, товарів, послуг і брендів.

Типи пакетів:
  


Пакет "МАЙКА"
Найпоширеніший з них це пакет типу "МАЙКА".  Свою назву одержали за характерну будову ручок. Саме вони забезпечують міцність цього пакета навіть при малій товщині стінки, а наявність бічної складки робить його містким. Це найбільш дешевий тип пакетів, що підходить для роздрібної торгівлі будь-якого профілю (одяг, взуття, спортивні, канцелярські товари, товари для дітей, побутова техніка тощо), а також супермаркетів і універмагів. 
                           Розміри:
  •   24х40 см     до 4 кг.
  •   27х50 см     до 8 кг.
  •   33х50 см     до 8 кг.
  •   37х60 см     до 15 кг.
  •   45х70 см     до 15 кг.
Пакет "БАНАН"
Пакет "БАНАН"
Пакет типу "БАНАН" - пакет виготовляється з поліетилену низького, високого та змішаного тиску. Пакети типу "банан" - більш естетичний і презентабельний тип пакетів, оскільки дуже незначно спотворюють нанесений на них фірмовий малюнок. Розташування прорізаних ручок і наявність донної складки значно поліпшують його експлуатаційні характеристики. (фальців).
                          Розміри:
  • 30х40 см      до 4 кг.
  • 40х50 см      до 6 кг.
  • 50х60 см      до 8 кг.

Вартість кожного замовлення поліетиленових пакетів розраховується в індивідуальному порядку, при цьому враховуються такі параметри як:
  • Тираж
  • Дизайн малюнка
  • Розмір надрукованого малюнка, логотипу
  • Колір, розмір, щільність пакету
  • Кількість нанесених кольорів (від кількості кольорів також залежить мінімальний тираж замовлення. До 2-ух кольорів від 5,000, 3 кольори - від 10,000, 6 кольорів - від 50,000 штук)
  • Одностороннє чи двостороннє нанесення друку
  • Вид ручки