Внутрішня реклама

Переваги внутрішньої реклами:
- Аудиторією внутрішньої реклами є певні категорії споживачів - відвідувачі магазинів, ресторанів та інших закладів. Вплив на конкретну цільову аудиторію дозволяє багаторазово збільшити ефективність рекламної кампанії.
- Ефективний охоплення для внутрішньої реклами в середньому досить високий і наближається до 100%. Причина в тому, що відвідувач перебуває в приміщенні протягом тривалого часу (хвилини або навіть десятки хвилин), і за цей час постери потрапляють йому на очі багато раз.
- Величина охоплення аудиторії внутрішньої рекламою може бути легко оцінена, так як середнє число відвідувачів закладу, в якому вона розміщена, відомо.
- У внутрішній рекламі не діють (поки ще) обмеження, встановлені законодавством для зовнішньої реклами та реклами в ЗМІ.